شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

پکیج دیواری

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

درب اتوماتیک اشل


معرفی انواع دوربین ها و بیان کاربرد آنها

سیستم دوربین مداربسته در محل های مختلف کاربردهای متفاوتی می تواند داشته باشد.

در فروشگاه ها و محل های عمومی برای کنترل نامحسوس و غیر فیزیکی، در کارخانه ها برای مشاهده خط تولید توسط مدیر کارخانه از راه دور بدون حضور در کارخانه، در محل های امنیتی برای ثبت وقایع و تحت کنترل قرار گرفتن کلیه رفت و آمد ها بصورت غیر فیزیکی و در جا های مختلف بنا به کاربرد های مختلفی میتوان از این سیستم استفاده کرد.

سیستم های دوربین مداربسته میتوانند بصورت کاملا نا محسوس در محل های خاص راه اندازی شده و کنترل آنها را در اختیار داشت و همچنین قابلیت این را دارند که بصورت شبانه روز و حتی در شرایط تاریکی مطلق اتفاقات رخ داده را ثبت و ضبط نمایند.

سیستم های دوربین مداربسته عمدتا به 2 صورت دیجیتال و آنالوگ و یا مخلوطی از دو سیستم فوق بنا به تقاضا و نیاز مشتری طراحی و اجرا می گردد که ما در این بخش بصورت مفصل برای آشنایی شما با این سیستم ها اطلاعات مفصلی خواهیم داد:

1- سیستم دوربین مداربسته آنالوگ ( کامل )

2- سیستم دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتالی

3 -سیستم دوربین مداربسته کاملا دیجیتالی

درب اتوماتیک سکشنال

سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ (کامل) جزو سیستم های سنتی دوربین مداربسته می باشد که به لحاظ تولید سیستم های دیجیتالی و مجهز تر این سیستم رو به فراموشی می باشد. ولی به منظور آشنایی شما با این سیستم اطلاعات اولیه ای راجع به این سیستم در این بخش ارائه می گردد.

در سیستم های فوق از محل گرفتن تصاویر ( دوربین های صنعتی، غیر صنعتی) به آنالوگ تبدیل گشته و در مرکز کنترل دوربین ها نیز بصورت آنالوگ دریافت و ثبت و ضبط می گردند!

از مزیت ها و معایب این نوع سیستم ها به دیگر سیستم های دوربین مداربسته میتوان به این مارد اشاره کرد که هیچ نوع مزیتی نسبت به سیستم های ارتقا یافته دوربین مدار بسته ندارد و از معایب این سیستم ها میتوان گفت که در ضبط تصاویر محدودیت دارید و هزینه های نگهداری و تعمیر این نوع سیستم ها بالا می باشد . 1 - سيستم دوربين مداربسته آنالوگ

دوربین های صنعتی Box Camera Body Camera

دوربین های صنعتی نوع قدیمی تر و سنتی تر دوربین های مدار بسته می باشند. این دوربین ها جهت استفاده هم در داخل ساختمان و هم در بیرون از ساختمان به کار می روند. اگر می خواهید سیستم امنیتی خود را در بیرون از ساختمان و در یک محیط باز و حفاظت نشده ای نصب کنید، قطعاً نیاز به دوربین هایی دارید که در برابر شرایط جوی نامساعد مقاوم باشند و در برابر باد و باران های قوی مقاومت کنند.

لکه دوده

لکه دوده

وسایل مورد نیاز برای از بین بردن لکه دوده بر روی فرش

  • نمک
  • پارچه سفید تمیز
  • مایع ظرفشویی
  • الکل

كولر گازي اسپليت

اسپليت يك چرخه تبريد تراكمي را به دو قسمت تقسيم كرده و يك قسمت آن در داخل محيط ساختمان و ديگري در بيرون از ساختمان و در هواي آزاد نصب مي شود. با اين كار قسمت پر سرو صداي سيكل يعني كمپرسور، به بيرون از محيط ساختمان منتقل شده و تنها قسمت اواپراتور كه وجود آن در داخل محيط ضروري مي باشد. در داخل قرار مي گيرد.
اسپليت ديواري (Wall Mounted)
تنوع ظرفيتي از 9000 تا 36000 BTU/h شامل مي شوند و در بعضي مدل ها داراي كمپرسور اينورتر با كمترين ميزان مصرف مي باشند. و پنل داخلي يا همان اواپراتور بر روي ديوار نصب مي شود و به همين دليل به نام ديواري شناخته مي شوند.

ماژول تابلو روان چيست ؟

ماژول هاي تابلو روان معمولا از لحاظ رنگهايي كه توليد مي كنند انواع مختلف دارند كه در ادامه به اختصار بيان مي كنيم: ( البته قبل از آن بايد عرض كنيم كه علامت اختصاصي رنگ براي رنگ قرمز RED معادل R و براي رنگ سبز Green معادل G و براي رنگ آبي Blue معادل B و براي رنگ سفيد White معادل W مي باشد. )

ماژول تك رنگ تابلو روان LED : اين نوع ماژول هاي تابلو روان LED مي توانند فقط يك رنگ توليد كنند كه بنا به نوع رنگ توليد به چند نوع كلي مثل تك رنگ قرمز (۱R) يا تك رنگ آبي (۱B) يا تك رنگ سفيد (۱W) و يا تك رنگ سبز (۱G) مي باشد.
ماژول دو رنگ و سه رنگ تابلو روان LED : در اين نوع ماژول ها در هر نقطه بجاي يك چراغ LED از دو چراغ LED استفاده مي شود. البته بعضي از اين ماژول ها از تركيب دو چراغ LED قرمز و سبز هستند يعني بصورت (۱R1G) و بعضي ديگر بصورت تركيب دو چراغ LED قرمز و آبي يعني (۱R1B) مي باشند ولي بعضي ديگر از تركيب دو چراغ همرنگ و يك رنگ ديگر ساخته مي شوند يعني بصورت (۲R1G) و (۲R1B) هستند.
ماژول هاي هفت رنگ و فول كالر (تمام رنگ) : در اين ماژول ها از تركيب سه رنگ آب و قرمز و سبز و در واقع ايجاد طيف نور تركيبي از هر سه چراغ طيف هاي مختلفي از نور ها ايجاد مي شود كه مي تواند تعداد بسياري رنگ توليد كند. البته اين نوع ماژول هاي تابلو روان LED به دو صورت RGB و (۲R1G1B) هستند.

سئو - بهينه سازي سايت

سئو چيست؟

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است كه كلمات معادلي چون SEO يا بهينه سازي موتور جستجو دارد كه همگي آنها به يك معني مي باشند و مي توان آن را بصورت زير تعريف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستكاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي كمك كردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيك وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست كه به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سايت يا بهينه سازي سايت يكي از فعاليت هايي است كه توسط سئوكار انجام مي شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يك سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

سئو چيست

پکیج دیواری وایلانت

پکیج دیواری گرمایشی دو مبدله فن دار با ظرفیت های 24 و 28 کیلو وات مناسب جهت تامین آبگرم مصرفی و گرمایش با راندمانی بالا و تکنولوژی روز کشور آلمان

انتخاب پکیج دیواری

پکیج دیواری

برای انتخاب پکیج دیواری متراژ ساختمان، میزان آبگرم بهداشتی مورد نیاز (تعداد سرویس بهداشتی و حمام در منازل مسکونی)، منطقه جغرافیایی،استاندارد های ساختمان از لحاظ بهینه سازی مصرف انرژی، محل قرارگیری پکیج و مکان تعبیه دودکش و میزان لوله کشی افقی و عمودی تا آخرین وسیله گرمایشی باید در اختیار فروشنده قرار بگیرد که با استفاده از این اطلاعات دستگاهی با ظرفیت مناسب و با بالاترین بهره وری برای خرید منظور گردد.

در ضمن به هنگام خرید به مواردی چون اصالت و کیفیت برند، به روز بودن، میزان مصرف انرژی و سطح خدمات پس از فروش محصول حتما توجه گردد که با آسایش و اطمینانی کامل آبگرم بهداشتی و گرمایش مکان مورد نظرتان تامین شود.

انواع پکیج دیواری

پکیج دیواری
زمینی:
دارای مخزن اضافی جهت ذخیره آبگرم بیش تر ( مورد استفاده در متراژهای بالای 200 متر، جهت استفاده از کویل آبگرم، اسفاده ار منازلی که بیش از یک حمام در آن ها در نظر گرفته شده است)
دیواری
در پکیج خروجی دود احتراق یا از طریق دودکش معمولی یا فن دار به سمت محیط خارج به بیرون هدایت می شود، در مورد فن دار بیشتر برای واحد هایی در نظر گرفته می شود که پکیج در داخل واحد قرار می گیرد و یا طول افقی دودکش بیشتر از 3 متر می باشد. و دودکش پکیج های فن دار از نوع دو جداره است که یکی برای خروج دود و دیگری برای مکش اکسیژن برای احتراق مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای پکیج دیواری

پکیج دیواری
مستقل بودن سیستم نسبت به واحد های دیگر
عدم نیاز به احداث و در نظر گرفتن فضای موتور خانه در زیر زمین
راحتی تنظیم سیستم توسط کاربر
عدم تعمیر و نگهداری دوره ای همانند موتور خانه( در آغاز و پایان فصل سرما )
سهولت در نصب و در نگهداری
کارایی بالاتر نسبت به موتور خانه مرکزی
ابعاد بسیار مناسب
عملکرد کم صدا
کوتاه شدن مسیر لوله کشی نسبت به موتور خانه که باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی می شود
معایب این سیستم
عمر کمتر نسبت به موتورخانه
اشغال فضای داخل واحد
کارایی کمتر در متراژهای بالای 300 متر

مزیت های پکیج دیواری

پکیج دیواری

از مزیت های پکیج دیواری می توان به عدم اشغال فضای زیاد، ایمنی بالا و راندمان مناسب، سرویس و نگهداری راحت تر و مستقل شدن واحد ها از بحث گرمایش می توان اشاره کرد.

در بحث گرمایش در پکیج می توان از رادیاتور، فن کوئل، گرمایش از کف و کویل آبگرم استفاده کرد و از کم هزینه بودن و آسایش این سیستم می توان نهایت استفاده را برد.
در بحث ایمنی که مطرح شد در پکیج های فن دار با استفاده از دودکش دو جداره ، اکسیژن محفظه احتراق از بیرون تامین می شود و نگرانی بابت کم شدن اکسیژن فضای داخل به پایین ترین حد ممکن می رسد.
پکیج ها از نظر عملکرد با توجه به فصول مصرف به دو بخش زمستانی و تابستانی تقسیم می شوند. که در تابستان وقتی وسایل گرمایشی مورد استفاده قرار نمی گیرند پکیج فقط در برای تامین آبگرم بهداشتی شروع به کار می کند ولی در عملکرد زمستانی پکیج به صورت دایم آبگرم گرمایش را تامین می کند و در صورت مورداستفاده قرار گرفتن آبگرم بهداشتی با استفاده از سنسور میکرو سوئیچ و شیر سه طرفه برقی ، آبگرم گرمایش قطع می شود و به سمت مصرف کننده هدایت می شود. همان طور که مطرح شد در پکیج دیواری الویت با آبگرم مصرفی می باشد و در صورت استفاده طولانی موجب سرد شدن وسایل گرمایشی می شود.

12