درب اتوماتیک اشل

پنجشنبه 20 مهر 1396
11:17
سئوکار


معرفی انواع دوربین ها و بیان کاربرد آنها

سیستم دوربین مداربسته در محل های مختلف کاربردهای متفاوتی می تواند داشته باشد.

در فروشگاه ها و محل های عمومی برای کنترل نامحسوس و غیر فیزیکی، در کارخانه ها برای مشاهده خط تولید توسط مدیر کارخانه از راه دور بدون حضور در کارخانه، در محل های امنیتی برای ثبت وقایع و تحت کنترل قرار گرفتن کلیه رفت و آمد ها بصورت غیر فیزیکی و در جا های مختلف بنا به کاربرد های مختلفی میتوان از این سیستم استفاده کرد.

سیستم های دوربین مداربسته میتوانند بصورت کاملا نا محسوس در محل های خاص راه اندازی شده و کنترل آنها را در اختیار داشت و همچنین قابلیت این را دارند که بصورت شبانه روز و حتی در شرایط تاریکی مطلق اتفاقات رخ داده را ثبت و ضبط نمایند.

سیستم های دوربین مداربسته عمدتا به 2 صورت دیجیتال و آنالوگ و یا مخلوطی از دو سیستم فوق بنا به تقاضا و نیاز مشتری طراحی و اجرا می گردد که ما در این بخش بصورت مفصل برای آشنایی شما با این سیستم ها اطلاعات مفصلی خواهیم داد:

1- سیستم دوربین مداربسته آنالوگ ( کامل )

2- سیستم دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتالی

3 -سیستم دوربین مداربسته کاملا دیجیتالی

درب اتوماتیک سکشنال

سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ (کامل) جزو سیستم های سنتی دوربین مداربسته می باشد که به لحاظ تولید سیستم های دیجیتالی و مجهز تر این سیستم رو به فراموشی می باشد. ولی به منظور آشنایی شما با این سیستم اطلاعات اولیه ای راجع به این سیستم در این بخش ارائه می گردد.

در سیستم های فوق از محل گرفتن تصاویر ( دوربین های صنعتی، غیر صنعتی) به آنالوگ تبدیل گشته و در مرکز کنترل دوربین ها نیز بصورت آنالوگ دریافت و ثبت و ضبط می گردند!

از مزیت ها و معایب این نوع سیستم ها به دیگر سیستم های دوربین مداربسته میتوان به این مارد اشاره کرد که هیچ نوع مزیتی نسبت به سیستم های ارتقا یافته دوربین مدار بسته ندارد و از معایب این سیستم ها میتوان گفت که در ضبط تصاویر محدودیت دارید و هزینه های نگهداری و تعمیر این نوع سیستم ها بالا می باشد . 1 - سيستم دوربين مداربسته آنالوگ

دوربین های صنعتی Box Camera Body Camera

دوربین های صنعتی نوع قدیمی تر و سنتی تر دوربین های مدار بسته می باشند. این دوربین ها جهت استفاده هم در داخل ساختمان و هم در بیرون از ساختمان به کار می روند. اگر می خواهید سیستم امنیتی خود را در بیرون از ساختمان و در یک محیط باز و حفاظت نشده ای نصب کنید، قطعاً نیاز به دوربین هایی دارید که در برابر شرایط جوی نامساعد مقاوم باشند و در برابر باد و باران های قوی مقاومت کنند.


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لکه دوده

چهارشنبه 22 شهريور 1396
17:04
سئوکار

لکه دوده

وسایل مورد نیاز برای از بین بردن لکه دوده بر روی فرش

  • نمک
  • پارچه سفید تمیز
  • مایع ظرفشویی
  • الکل

برچسب ها: لکه دوده ,
[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پکیج دیواری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]